Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 145-146, тема за общи приказки

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от ivo_red Покажи съобщение
    пичове не се вкл изобщо перката.нито 1ва,нито 2ра степен!и на вкл клима
    Не разбрах, на климатик има ли перка?

    Comment


    • Първоначално публикувано от Zafo_84 Покажи съобщение
      Колеги някой може ли да ми каже къде се налира датчика на разпределителния вал колата е 1.4 тс 103 коня, и буксата че набива грешка и пука като я изфорсирам
      Между ангренажните колела е датчика.
      166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

      Comment


      • Първоначално публикувано от pyle Покажи съобщение
        Не разбрах, на климатик има ли перка?
        Сорка, писах от телефона. Не се включва перката на охлаждането и в градско загрява колата до над 100 градуса. Стана изведнъж. Карам си по цариградско пускам климата и лъха топло, викам си БАХ! Оказа се, че перката изобшо не вкл. Трябва 1ва степен някъде към 85 градуса да се включи, на около 92-3 да се пусне 2ра, а като е пуснат климатика трябва да си бачка пак. А не се вкл. при нито едно положение.
        Last edited by ivo_red; d.m.y г., 12:12.
        (1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS

        Comment


        • Намерих го сега ми трябва датчик който да работи номера е 0 232 101 026 ако някой има нека свирка 0878311300

          ---------- Post added at 11:04 ---------- Previous post was at 11:01 ----------

          Ако не е бушона за което се съмнявам, е реостата за 1 ва степен но той е само и единствено за нея, климата върти 1 ва но и да е здал багажа реостата втора трябва да врътне видя ли бушона??? А може и релетата да са проблема те са прес акумулатора.
          Last edited by Zafo_84; d.m.y г., 11:07. Основание: Едит
          Аlfa Romeo 145 1.4 16V TS Junior EXXXX.....
          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD FACELIFT '03 116HP
          Всички екстри Мултиволан и Калорифер

          Comment


          • Първоначално публикувано от Zafo_84 Покажи съобщение
            ..Ако не е бушона за което се съмнявам, е реостата за 1 ва степен но той е само и единствено за нея, климата върти 1 ва но и да е здал багажа реостата втора трябва да врътне видя ли бушона??? А може и релетата да са проблема те са прес акумулатора.

            Ако е реостата, трябва да има 2ра степен, а няма и 2ра. Демек гледам релета и бушони
            Last edited by tonov; d.m.y г., 18:27.
            (1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS

            Comment


            • Първоначално публикувано от Zafo_84 Покажи съобщение
              Намерих го сега ми трябва датчик който да работи номера е 0 232 101 026 ако някой има нека свирка 0878311300
              При мен, на 1.6ТС сменихме само елемента. Купува се само елемента, който е същия на ... повече коли (от някакъв голф) и се запоява на кабелчето с буксата.
              Last edited by tonov; d.m.y г., 18:27.
              166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

              Comment


              • Първоначално публикувано от ivo_red Покажи съобщение
                Сорка, писах от телефона. Не се включва перката на охлаждането и в градско загрява колата до над 100 градуса. Стана изведнъж. Карам си по цариградско пускам климата и лъха топло, викам си БАХ! Оказа се, че перката изобшо не вкл. Трябва 1ва степен някъде към 85 градуса да се включи, на около 92-3 да се пусне 2ра, а като е пуснат климатика трябва да си бачка пак. А не се вкл. при нито едно положение.
                Колега на 92 е първа степен на 107 е втора, аз скоро имах ядове и се оказа датчика на температурата на афтифриза, който стои на радиатора, но аз имах перки на климатик, може би е реостата или бушони...

                Comment


                • Първоначално публикувано от pyle Покажи съобщение
                  Колега на 92 е първа степен на 107 е втора, аз скоро имах ядове и се оказа датчика на температурата на афтифриза, който стои на радиатора, но аз имах перки на климатик, може би е реостата или бушони...
                  Офф да и аз глупости съм писал, ама темп. беше 110 като спрях и нямаше никва перка и на клима няма перка. Тва е странното. Демек втора степен трябваше да е вкл. или поне 1ва за климатика, та се чудя какво да търся
                  (1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от ivo_red Покажи съобщение
                    Офф да и аз глупости съм писал, ама темп. беше 110 като спрях и нямаше никва перка и на клима няма перка. Тва е странното. Демек втора степен трябваше да е вкл. или поне 1ва за климатика, та се чудя какво да търся
                    Бушон 40А отпред при лявото бомбе.
                    Това говори за повишено съпротивление, което при мен дойде от заминала перка.
                    sigpicAlfa Romeo 155, 2.5, V6/ GTV 2.0 TB V6 / 146 TS, 2.0 Junior/ 145 TS, 2.0 16V/ Giulietta 1.8, 166 2.0 V6 TB

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от lan Покажи съобщение
                      Бушон 40А Пробвах с друг и пак съм без перкаотпред при лявото бомбе.
                      Това говори за повишено съпротивление, което при мен дойде от заминала перка.
                      Проверих го тоя бушон. Той си е с нарисувана перка на него, ама не е в него проблема. Смених го и пак няма перка. Чува се да цъка некво реле, ама перката не помръдва
                      (1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS

                      Comment


                      • Колеги, от 1-2 дни сутрин като запаля на студена, колата не успява да сработи всичките цилиндри и гасне, след това паля и всичко е бомба, забелязах, че го прави откакто сипах 95 преди 3-4 дни, преди това само 100, скоро ще изчистя стъпковия мотор и ще сменя свещите, друго което един път само ми направи е поприницип спирам на предавки и когато дадох междинна газ имаше детонация, колата иначе върви и пали без никакви проблеми. Моля за идеи, какво може да е, тия дни ще сипа 100 и една добавка, от която съм доволен.

                        Comment


                        • Намерих датчика смених го, но когато запаля на празен ход всичко е наред, чека не свети, след като подам газ веднага светва чека и изписва грешка 08-camshaft position sensor. Колата за разлика от преди се форсира и работи добре но постоянно записва грешката на какво може да се дължи това?
                          Аlfa Romeo 145 1.4 16V TS Junior EXXXX.....
                          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD FACELIFT '03 116HP
                          Всички екстри Мултиволан и Калорифер

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от pyle Покажи съобщение
                            Колеги, от 1-2 дни сутрин като запаля на студена, колата не успява да сработи всичките цилиндри и гасне, след това паля и всичко е бомба, забелязах, че го прави откакто сипах 95 преди 3-4 дни, преди това само 100, скоро ще изчистя стъпковия мотор и ще сменя свещите, друго което един път само ми направи е поприницип спирам на предавки и когато дадох междинна газ имаше детонация, колата иначе върви и пали без никакви проблеми. Моля за идеи, какво може да е, тия дни ще сипа 100 и една добавка, от която съм доволен.
                            Пробвай преди всичко с читав бензин
                            (1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS

                            Comment


                            • Гасненето при първо палене е всеизвестна мистерия, за която има писано много, но аз лично не съм прочел никъде каква е причината на 100%. Предположения много. При мен ту го има, ту изчезва, без да сменям нищо и с един и същи бензин от една и съща бензиностанция. Просто подавай леко газ при първо палете или директно гасиш и палиш отново и това е.

                              Най-интересното е, че не е да кажем през ден или на няколко паления, ами няколко месеца имам проблем, няколко месеца или цяла година нямам и се почва наново.
                              Last edited by DerMeister; d.m.y г., 15:46.
                              Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
                              Mazda 6 2.3 2005
                              sigpic

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от DerMeister Покажи съобщение
                                Гасненето при първо палене е всеизвестна мистерия, за която има писано много, но аз лично не съм прочел никъде каква е причината на 100%. Предположения много. При мен ту го има, ту изчезва, без да сменям нищо и с един и същи бензин от една и съща бензиностанция. Просто подавай леко газ при първо палете или директно гасиш и палиш отново и това е.

                                Най-интересното е, че не е да кажем през ден или на няколко паления, ами няколко месеца имам проблем, няколко месеца или цяла година нямам и се почва наново.
                                Аз попринцип имам нужда от почистване на стъпков мотор, защото много ми клати оборотите при товар на мотора и мисля, че това е проблема, надявам се да е от него, спиах хубав бензин, ще пробвам утре сутрин да видя как ще е положението. Благодаря за отзива.

                                П.С. Това ли е проблема с прословутия пин 15 ?
                                Last edited by pyle; d.m.y г., 21:12.

                                Comment

                                Working...
                                X